Reisverslagen

Door de jaren heen heb ik aardig wat reizen gemaakt. Voor de liefhebber heb ik de reisverslagen hiervan samengevoegd in een overzichtelijk lijstje op deze pagina. Zie hieronder! Het overzicht is gesorteerd op volgorde van maken van het reisverslag hier op mijn site, en niet in volgorde van het maken van de reis…

1/15e deel van de Eifelsteig

In Duitsland heb je een groot aantal mogelijkheden om te wandelen: van wandelingen van hooguit een uurtje, tot lange tochten van meerdere dagen of

Gisterochtend ging de wekker al vroeg: om kwart voor 7 Ik wilde namelijk bijtijds op het vliegveld zijn, want je weet maar nooit hoeveel tijd je

Helaas brak vanmorgen de laatste volledige dag in Japan aan Gelukkig hoefde ik  niet echt meer te reizen, omdat ik gisteren al naar Osaka ben

Na een goede nachtrust werd ik met spierpijn wakker Blijkbaar ben ik het flink wandelen in de bergen een beetje verleerd 😉 Na de spullen gepakt te

Een andere highlight in de omgeving van hiroshima Is het eiland Miyajima Dit ligt op een halfuur met de trein en nog geen tien minuten met de ferry

Mijn tweede dag in hiroshima heb ik absoluut geen haast gemaakt en ging pas vrij laat weer op pad Ik wilde eerst nog wat rondlopen in het vredes park

De volgende ochtend in Nara had ik voor het eerst deze vakantie dat ik door de wekker gewekt werd Gelukkig scheen de zon inmiddels wel weer, dus dat

Al met heb ik tot vandaag nog niet echt te klagen gehad over het weer, eigenlijk heb ik nog maar 1 dag gehad dat het flink doorregende: de reisdag

Vanmorgen ging ik na ontbeten te hebben met de metro richting het JR-station om met de Shinkansen richting Nagoya af te reizen waar ik een dagje zou

Ik zou 1 volledige dag in  Kyoto blijven, en ik had me voorgenomen om in ieder geval nog een tweetal tempels te gaan bekijken: de fushimi